Meediale

Kõik Häirekeskust puudutavad meediapäringud palume edastada e-posti aadressil ....

Töövälisel ajal palume meediapäringud edastada telefoninumbril 628 7420. Valvetelefon on loodud töövälisel ajal juhtunud erakorraliste sündmuste kohta päringute esitamiseks. Valves olev kommunikatsioonitöötaja vastab õhtuti, nädalavahetustel ja riigipühadel tõsisemate juhtumite korral telefoni või e-posti teel päringutele sellises mahus ja kiirusega nagu sel hetkel võimalik on. Valves olev kommunikatsioonitöötaja ei vasta töövälisel ajal päringutele, mis on:
• nii mahukad, et eeldaksid mitmete ametnike tööd töövälisel ajal ega ole seotud tõsist ohtu sisaldava juhtumiga
• töövälisel ajal juhtunud väiksemate vahejuhtumite kohta, mis ei kujuta endast tõsist ohtu.

Häirekeskusele edastatud meediapäringutest

Häirekeskus annab selgitusi hädaabiteadete vastuvõtmise ning politseile, kiirabile ja päästjatele edastatud väljakutsete kohta. Väljakutsele reageerinud üksuste töö kommenteerimise pädevus kuulub vastava organisatsiooni esindajatele.

Häirekeskus ei avalikusta meedias pöördujate isikuandmeid, samuti ei väljasta Häirekeskus nende kaitsmiseks meediale ka hädaabikõnede salvestisi.

Häirekeskuse meediasuhtlust koordineerib Häirekeskuse kommunikatsiooniosakond

Uurimistööde läbiviimist korraldab Häirekeskuse uurimistööde läbiviimise kord