Statistika ja uuringud

2024. a (112, 1247 ja kriisiinfoteenus)

Hädaabinumber 112 2024. aastal:

  • 2024. aastal helistati hädaabiliinile 989 711 korral (2023. aastal 1 156 528, st langus 14%) ning abiandev ressurss saadeti välja 364 636 korral.
  • 96% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul, keskmine ooteaeg helistajale oli 5,6 sekundit
  • Kõige enam tehti kiirabi väljakutseid (61%)

Riigiinfo telefon 1247 2024. aastal:

  • 2024. aastal helistati riigiinfo telefonile 163 305 korral (2024. aastal 222 793 korral)
  • Keskmiselt oli ühes ööpäevas 547 kõnet
  • 98% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul (2023. aastal 95%)
  • 63% kõnedest olid seotud Politsei- ja Piirivalveameti kõnedega, järngesid 15& Keskkonnaameti ja 5% , Transpordiameti kõned. Päästeametiga seotud kõnede osakaal oli 2% ja lisaks alustasime poolel aastal koostööd Eesti Liikluskindlustuse Fondiga, mis moodustasid 1% kõnedest.
  • 2024. aastal oli 1247 info jagamisel abiks ka Europarlamendi valimistel (partneriks Riigi Valimisteenus, 1% kõnedest)
  •  Peeti pea 3000 Bürokrati vestlust.

Kriisiinfo 2024. aastal:

  • 2024. aastal oli kokku 8 kriisisündmust ja -õppust, millest 5 korral saadeti ohuteavituse sõnum EE-ALARM, mille said ca 965 000 seadet.
  • Möödunud aastal alustasime koostööd 16 uue partneriga. Kokku on lepingupartnereid 70, kellest 12 riigiasutused ja 58 kohalikud omavalitsused. 73% kohalikest omavalitsustest sõlminud Häirekeskusega kriisiinfoteenuse koostöökokkuleppe.