Statistika ja uuringud
Hädaabinumber 112 2022. aastal:
- 2022. aastal helistati hädaabinumbrile 1 171 822 (kasv 12%) korral ning abiandev ressurss saadeti välja 422 003 korral
- 91% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul, keskmine ooteaeg helistajale oli 6,7 sekundit
- Kõige enam tehti kiirabi väljakutseid (61%)
- Viisime läbi uuringu, et kaardistada sotsiaalsete probleemide esinemist hädaabikõnedes. Saime teada, et veerandil hädaabinumbrile helistanutest on sotsiaalne probleem või abivajadus. Omakorda pooltel juhtudel on tegemist alkoholi tarvitamisega, teine levinum põhjus on vaimse tervise mured. Piirkondlikke või keele erisusi välja ei joonistunud, kuid uuringu järgi on mehed sotsiaalprobleemidega tuntavalt enam (62%) kimpus kui naised (29%).
Riigiinfo telefon 1247 2022. aastal:
- 2022. aastal helistati riigiinfo telefonile 264 046 korral
- Keskmiselt oli ühes ööpäevas 723 kõnet
- Vastasime 3962 kirjale
- 31.12.2022 seisuga töötas 28 operaatorit
- 1. juulil laienes teenus PPA infotelefoni 612 3000 ülevõtmisega
- 27. septembril alustati vastamise katsetamist PPA lehel kasutatavale Bürokratile
- 6. juunil asusid ajutiselt tööle kaheksa Ukraina sõjapõgenikku, kes tegid enam kui 30 000 kõnet Eestisse saabunud kaasmaalastele
Elanikkonna rahulolu uuringud:
2022. aasta uuring
2021. aasta uuring
2020. aasta uuring
2019. aasta uuring
2018. aasta uuring
2017. aasta uuring
Uurimistööde läbiviimist korraldab Häirekeskuse uurimistööde läbiviimise kord. Kui on soov teha uurimistööd, siis tuleb täita taotlusvorm ja saata see aadressile ....