Statistika ja uuringud

Hädaabinumber 112 2023. aastal:

  • 2023. aastal helistati hädaabiliinile 1 156 528 korral (2022. aastal 1 171 822, st langus 1%) ning abiandev ressurss saadeti välja 387 973 korral (2022. aastal 422 003, st langus 8%)
  • 92% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul, keskmine ooteaeg helistajale oli 6,6 sekundit
  • Kõige enam tehti kiirabi väljakutseid (60%)

Riigiinfo telefon 1247 2023. aastal:

  • 2023. aastal helistati riigiinfo telefonile 222 793 korral (2022. aastal 264 046 korral)
  • Keskmiselt oli ühes ööpäevas 610 kõnet
  • Vastati 961 kriisiinfo teenuse kirjale ning peeti 1626 Bürokrati vestlust
  • 95% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul

Elanikkonna rahulolu uuringud:

Uurimistööde läbiviimist korraldab Häirekeskuse uurimistööde läbiviimise kord. Kui on soov teha uurimistööd, siis tuleb täita taotlusvorm ja saata see aadressile ...