Miks töötada Häirekeskuses?
Soovid teha tööd, millel on suurem eesmärk ja tähendus? Häirekeskuses saad iga päev aidata inimesi, kes oma murega hädaabinumbri 112 või riigiinfo telefoni 1247 poole pöörduvad. Meie missiooniks on anda igale inimesele hoolivat ja asjatundlikku abi.
Häirekeskus on tark ja uuendusmeelne asutus, kes märkab inimesi ja abivajadust ning loob ühiskonnas turvatunnet. Meie juures ootab Sind ühtehoidev meeskond, kus iga inimene loeb - iga meie poole pöörduv abivajaja ja kõik meie 230 töötajat. Oleme mitmekesine organisatsioon - meil töötavad naised ja mehed vanuses 20-73 aastat, keda ühendab soov teha pühendumusega tööd Eesti inimeste heaks. Tule meile, sest turvalisus on meie kätes!
Meiega koos ootab Sind:
Pühendumusega töö Eesti turvalisuse heaks
- Vastame aastas enam kui miljonile hädaabinumbrile 112 tulevale kõnele ning oleme esimene lüli abiandmise ahelas, tänu kellele jõuavad kiirabi, politsei ja päästjad abivajajani
- Riigiinfo telefonilt 1247 jagame usaldusväärset riigiinfot
- Oleme kontaktpunkt kriisides, andes infot ja käitumisjuhiseid erakorraliste sündmuste ajal
Toetatud areng
- põhjalik sisseelamisprogramm
- individuaalsetest vajadustest lähtuvad koolitused ja enesearengu toetamine
- õppepuhkuse võimaldamine
- rotatsioonivõimalused haldusalas
Paindlik/planeeritud tööaeg ja kaugtöö võimalus
- kaugtöövõimalused kodukontoris või mõnes meie regionaalses keskuses
- sõltuvalt ametikohast paindlik (administratsioon) või planeeritud tööaeg (graafikutega töötajad eesliinil)
Kaasav juhtimiskultuur
- töötajate arengut toetav ja kaasav juhtimiskultuur
- ühtehoidev tööpere, ühisüritused ja tugev tunnustamiskultuur
- regulaarsed personaalsed üks-ühele vestlused
Vaimset ja füüsilist tervist toetav tervisepakett
- psühholoogilise nõustamise teenused, sh pere- ja paariteraapia
- spordikompensatsioon ja jõusaali kasutamise võimalus igas regionaalses keskuses
- põhjalik tervisekontroll
- prillikompensatsioon
Tasakaalus töö- ja pereelu
- 35 päeva põhipuhkust
- tasustatud lisapuhkus vastavalt staažile
- toetame töö- ja pereelu ühildamist
Töövõimalused Häirekeskuses
Häirekeskuses töötavad inimesed panustavad eri viisidel iga päev turvalisema Eesti heaks ning meie juures saad oma oskusi ja teadmisi rakendada väga erinevatel ametikohtadel. Eesliinil aitavad inimesi päästekorraldajad, kes vastavad hädaabinumbrile 112 tulnud kõnedele ning 1247 operaatorid, kes jagavad usaldusväärset riigiinfot ning on inimestele kontaktpunktiks kriisiolukordades.
Et eesliini töö sujuks, on vaja tugevat tagalat. Häirekeskuse arendusosakond töötab selle nimel, et 112 ja 1247 teenused toimiks, käiks kaasas ühiskonna arengute ja inimeste vajadustega ning et tehnoloogia toetaks meie tööd; õigusosakonna ülesanne on luua õiguspoliitikat ning hoolitseda asutuse infoturbe ja andmekaitse eest; personaliosakond seisab selle eest, et töötajad oleks toetatud ja arendatud ning kommunikatsiooniosakond tagab, et info liiguks ja avalikkus teaks, kes me oleme ja mida teeme.