Teksti suurus



Reavahe suurus



Kontrastsus


Taasta algseaded

Helista 1524, kui:infotelefoni kleeps

  • vajad nõuannet, kuidas muuta oma kodu turvalisemaks;
  • vajad päästeametnike kontaktandmeid ja vastuvõtuaegu;
  • tahad teada, kus ja kuidas tohib lõket teha;
  • soovid teatada ohtlikust ehitisest, näiteks katmata kaevust;
  • soovid lisateavet päästeameti ennetuskampaaniate kohta;
  • Sul on küsimus päästevaldkonna kohta, kuid Sa ei tea, kuhu pöörduda;
  • soovid kutsetunnistusega korstnapühkija kontaktandmeid.

   

1524-le helistamine ja kõnehind

   

Päästeala infotelefon 1524 töötab üleriigiliselt ja ööpäevaringselt ning numbrit saab valida nii mobiililt kui ka lauatelefonilt. Samuti saab soovi korral nii mobiililt kui ka lauatelefonilt päästeala infotelefoni spetsialistile helistada pikal lauatelefoni numbril 660 1524. Välismaalt helistades vali number +372 660 1524. Pöörduda saab ka e-posti teel 1524@112.ee.

  

Mobiiltelefonilt lühinumbrile 1524 helistades tuleb kõne eest tasuda vastavalt kõneteenusnumbrile helistamise tavahinnale (23 eurosenti minut). Lauatelefonilt lühinumbrile 1524 helistades tuleb kõne eest tasuda vastavalt teenuse operaatori paketipõhisele hinnale. Lühinumbrile helistades tuleb tasuda ka kõne ooteaja eest.   

   

Mobiiltelefonilt või lauatelefonilt pikale numbrile 660 1524 helistades tuleb kõne eest tasuda vastavalt teenuse operaatori paketipõhisele hinnale. Pikale numbrile helistamisel ei tule tasuda kõne ooteaja eest. 

          

Päästeala infotelefoni 1524 teenindab Häirekeskus. Abi- ja infotelefonide teenindamiseks on Häirekeskuses loodud struktuuriüksus abi- ja infokeskus, mille põhiülesanne on kiiret hädaabi operatiivteenistuste sekkumist mitte-eeldavate teadete teenindamine.

Üleriigiline päästeala infotelefon 1524 alustas tööd 1. jaanuaril 2007. Infotelefoni peamine eesmärk on päästeala puudutava informatsiooni vahendamine elanikkonnale.

Telefonile vastav spetsialist:

  • võtab vastu teate ja analüüsib selle sisu;
  • annab helistajale vastava ametniku telefoninumbri ja/või vastuvõtuajad;
  • annab infot ja soovitab lahendusi;
  • klassifitseerib info vastavalt olemusele ja salvestab andmebaasi koos lühikese sisukokkuvõttega.

   

Päästeala infotelefonile vastav spetsialist vastab päringutele eesti ja vene keeles ning lähtub oma töös heast klienditeenindustavast.

Kriisiinfotelefon

Häirekeskusel on olemas võimekus ning valmisolek käivitada oma abi- ja infonumbreid hädaolukorras kriisiinfotelefonina või suurema õnnetusjuhtumi korral infotelefonina. Näiteks kui 16. aprillil 2014 juhtus traagiline õnnetus Raasiku raudteeülesõidukohal, kus Tallinn-Tartu rongile sõitis sisse veoauto, käivitas Häirekeskus selles õnnetusjuhtumis infotelefonina päästeala infotelefoni 1524 lähedastele kannatanute ja haiglasse viidute kohta info saamiseks.

  

Kontakt:

tel: 1524

faks: 333 9552

e-post: 1524@112.ee

Telefonid
Päästeala infotelefon
1524
Kohalike omavalitsuste abitelefon
1345
Keskkonnainspektsiooni valvetelefon
1313
Maanteeinfo telefon
1510