\r\n
\r\nHäirekeskus on saanud mitmekesisuse märgise „Austame erisusi“ ja märgise „Peresõbralik tööandja“.
\r\n
\r\nTöö Häirekeskuses sobib ka erivajadusega, näiteks liikumispuudega inimesele. Kokkuleppel on võimalik töötada ka osalise tööajaga
Päästekorraldaja on Häirekeskuse töötaja, kes võtab vastu ja töötleb numbrile 112 tulevaid kiirabi, pääste ja politsei hädaabiteateid ning saadab sündmuskohale kiirabi ja päästjad. Päästekorraldaja töö on elutähtis – tema töö aitab päästa elusid.
\r\n
\r\nPäästekorraldaja on elukutse, mille omandamine, oskused ja kogemused aitavad sind ka isiklikus plaanis kogu elu – ka siis, kui sinu lähedane satub õnnetusse või juhtud õnnetust pealt nägema. Päästekorraldaja on eriteenistuja, kellele laienevad seadusest tulenevad kohustused, õigused ja soodustused. Näiteks sätestab päästeteenistuse seadus kohustuse erakorraliselt tööle ilmuda, kuid annab ka õiguse saada pikemat puhkust ning suuremat vanaduspensioni ja vanaduspensioni ootel toetust.
\r\n
\r\n112-kõnele vastav päästekorraldaja selgitab kiiresti välja, mis juhtus, kui kiiresti ja kuhu on vaja kiirabi, päästjaid või politseid ning sisestab andmed infosüsteemi. Infosüsteemist on sündmuse andmed kohe näha Häirekeskuse logistikutele ja politseikorrapidajatele, kes töötavad samas töösaalis. Häirekeskuse päästekorraldaja-logistik annab väljasõidukorralduse kiirabibrigaadidele ja päästemeeskondadele ning politseikorrapidaja saadab välja politseipatrullid. Kaheastmeline töökorraldus kõne vastuvõtmisel ja abi väljasaatmisel kiirendab abi saatmist.
\r\n
\r\nPäästekorraldaja tööks vajalikud oskused ja teadmised on määratud päästekorraldaja kutsestandardis.
Peame oluliseks meie töötajate ...
\r\n
\r\n... tervist, tagades
\r\n... arengut, võimaldades
... heaolu, sest meil on
\r\n\r\n\r\n\r\n
PAKUME
\r\n
\r\nVõimalust olla Häirekeskuse IT- ja sideteemade strateegiline juht
\r\nVõimalust kujundada Häirekeskuse tehnoloogiline tulevik läbi kaasaegsete ja nutikate lahenduste
\r\nVõimalust esindada Häirekeskust tehnoloogilistes küsimustes nii riiklikes kui ka rahvusvahelistes töörühmades
\r\nToetavat meeskonda
\r\nPaindlikku töökorraldust
\r\nPõhipuhkust 35 päeva aastas
\r\n\r\n
OOTAME
\r\n
\r\nSinu nägemust, milline on Häirekeskuse tehnoloogiline tulevik
\r\nIT-arendusprojektide ja sellega seotud meeskonna juhtimise kogemust
\r\nTeadmisi tehnoloogilistest arengusuundadest ning oskust Häirekeskuse IT-planeerimises nendega arvestada
\r\nArusaamist riigi IT toimimise loogikast
\r\nSuurepärast meeskonna juhtimise kogemust
\r\nKõrgharidust, soovitatavalt IT-alal
\r\nEesti keelt C1 tasemel ja inglise keelt vähemalt B1.2 tasemel
Töökoht asub Tallinnas.
\r\nKui tunned, et see võimalus ja väljakutse paneb sinu silma särama, siis palun saada oma
\r\nCV koos motivatsioonikirjaga, kus kirjeldad oma seniseid saavutusi IT-projektide juhtimise valdkonnas cv@112.ee.
\r\nKüsimuste korral palun pöörduda juta.urbalu@112.ee või 512 7674.
\r\nKandideerimine kestab kuni 29.11.2019.