Teksti suurus



Reavahe suurus



Kontrastsus


Taasta algseaded

Inimeste teadlikkuse suurendamine ennetavate tegevuste kaudu aitab vähendada ohuolukordadesse sattumise riski ja seega kaitsta inimeste elu ja tervist ning muidugi ka vara ja keskkonda. Häirekeskuse ennetustöö põhiülesanded jagunevad kuude omavahel väga tihedalt seotud valdkonda:

   

  • elanike teadlikkuse tõstmine, millal helistada hädaabinumbrile 112 ning millal saab probleem kiiremini lahendatud infonumbritele helistades;
  • hädaabikõne tegemise õpetamine kõigile sihtrühmadele, erinevate sihtgruppide koolitamine (sotsiaaltöötajad, KOV esindajad, Päästeameti ja Punase risti töötajad jt);
  • inimeste teadlikkuse tõstmine Häirekeskuse kui asutuse toimimisest ning päästekorraldaja tööst;
  • elanike tehniliste oskuste arendamine kõne tegemiseks näiteks ilma SIM-kaardita või siis hädaabinupuga telefonidelt;
  • SMS-112 teenuse kasutamise õpetamine.

    

Õnnetus teeb haiget, ohutus mitte!

Telefonid
Päästeala infotelefon
1524
Kohalike omavalitsuste abitelefon
1345
Keskkonnainfo telefon
1313
Maanteeinfo telefon
1510